طرز تهیه كیک میوه شكلاتی

شنبه 14 مهر 1397
17:14
منوصری

مواد لازم برای كیک میوه شكلاتی

میوه های شكری خشک و خردكرده 100 گرم

انجیر خشک و خردكرده 100 گرم

خرده كیک كره‌ای 80 گرم

خلال بادام 250 گرم

شكلات سیاه خردكرده 250 گرم

شكلات سیاه ذوب كرده 60 گرم

سفیده های تخم مرغ 5 عدد

شكر 185 گرم

طرز تهیه كیک میوه شكلاتی

میوه ها، انجیر، خرده كیک، بادام، شكلات خردكرده و شكلات ذوب كرده را در كاسه مناسبی بریزید و با هم مخلوط كنید. در كاسه دیگری، سفیده های تخم مرغ را با سرعت تند همزن برقی بزنید تا كاملاً فرم بگیرد بعد بتدریج شكر را بیفزائید تا شكر در سفیده های تخم مرغ حل شود.

سپس آن را به مخلوط قبلی اضافه كنید. حالا مایه را درون قالبی به قطر 24 سانتیمتر بریزید و در فر (تاون) گرم شده با دمای 150 درجه سانتیگراد، به مدت 1 ساعت قرار دهید تا كیک كاملاً بپزد و طلائی رنگ شود.

اكنون كیک را از فر خارج كنید و پس از گذشت 10 دقیقه، آن را از قالب درآورید و روی پنجره سیمی قرار دهید تا كاملاً خنک شود. اینک كیک را روی ظرف مناسبی بگذارید و در صورت تمایل، آن را با خامه فرم گرفته تزئین كنید.

منبع : shooroshirin.ir


[ بازدید : 596 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ منصوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]