طرز تهیه کباب صرب

سه شنبه 17 مهر 1397
14:11
منوصری

کباب صرب , طرز تهیه کباب صرب , دستور پخت کباب صرب

کباب صرب یکی از انواع کباب های خوشمزه بین المللی است که همانگونه که از نامش مشخص است اصالتش به صربستان باز می گردد. جالب است بدانید این کباب خاص از ترکیب گوشت قرمز و سوسیس طبخ می شود. در ادامه با آموزش آشپزی و طرز تهیه کباب صرب با پورتال فارسی نو همراه باشید.

مواد لازم کباب صرب
گوشت گوساله۵۰۰ گرم
سوسیس۲۰۰ گرم
سیر۲ حبه
پنیر پیتزا۲ قاشق سوپخوری
ریحان تازه۲ قاشق سوپخوری
پودر سوخاری۲ قاشق سوپخوری
نعنای تازه۲ قاشق سوپخوری
روغن مایعبه میزان کافی
نمک و انواع ادویهبه میزان کافی

طرز تهیه کباب صرب

ابتدا گوشت گوساله و سوسیس را چرخ کنید سپس در یک کاسه مناسب خوب با هم مخلوط کرده و ورز دهید، سپس سیر رنده شده، پنیر پیتزای رنده شده، ریحان خرد شده، نعنای خرد شده و به میزان لازم نمک و فلفل سیاه اضافه کنید.

مواد را مانند مایه کباب کوبیده خوب ورز دهید تا کاملاً چسبناک شوند. در یک ظرف مناسب پودر سوخاری را بریزید. از مخلوط مقداری بردارید و آن را خوب گرد کنید، سپس داخل پودر سوخاری بغلتانید. حالا آن را به سیخ بکشید.

هر تعداد که می‌شود به همین شکل کباب‌ها را آماده کنید. در یک تابه مناسب مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. حالا سیخ‌ها را داخل تابه قرار دهید تا کباب‌ها کاملاً سرخ شده و آماده شوند. بعد از آنکه کباب ها آماده شدند، آنها را از تابه درآورده، در ظرف مورد نظرتان بچینید و سرو کنید.


[ بازدید : 592 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ منصوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]