طرز تهیه کباب کوبیده دو رنگ

سه شنبه 3 مهر 1397
22:17
منوصری

کباب کوبیده دو رنگ , طرز تهیه کباب کوبیده دو رنگ , دستور پخت کباب کوبیده دو رنگ

مواد لازم کباب کوبیده گوشت

گوشت گوسفندی چرخ کرده ۵۰۰ گرم

پیاز ۱ عدد

گوجه فرنگی ۴ عدد

ریحان به میزان کافی

لیمو ترش به میزان کافی

نمک و ادویه به میزان کافی

طرز تهیه کباب کوبیده دو رنگ

ابتدا گوشت مرغ را همراه با دنبه چرخ کرده گوسفندی ، پیاز رنده شده ( آب پیاز گرفته شود ) و نمک و فلفل سیاه و زعفران دم کرده با هم مخلوط کنید و حدود ۵ دقیقه خوب ورز دهید.

در ادامه گوشت گوسفند را هم به همین ترتیب ، با پیاز رنده شده آب گرفته ، نمک و فلفل سیاه مخلوط کرده و کاملا ورز دهید و هر دو گوشت عمل آمده را جداگانه به مدت یک ساعت در یخچال نگه دارید.

اکنون اول گوشت گوسفند را به سیخ بکشید و نصف دیگر سیخ را گوشت مرغ بکشید و با انگشت آن را حالت دهید. کباب دو رنگ را روی کباب پز یا منقل ذغال بگذارید و سیخ کباب را مرتبا پشت و رو کنید تا کباب نسوزد.

در ادامه گوجه فرنگی ها را هم سیخ کنید و روی منقل کباب کنید. بعد از پخت کباب را در ظرف کشیده و با گوجه فرنگی کباب شده و ریحان و لیمو ترش تزئین کنید.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ منصوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]