طرز تهیه کباب چنجه

چهارشنبه 7 شهريور 1397
14:00
منوصری

مواد لازم کباب چنجه

فیله گوسفند ۱ کیلوگرم

دنبه گوسفند ۲۰۰ گرم

پیاز ۲ عدد

ماست ۲۰۰ گرم

روغن زیتون ۴ قاشق غذاخوری

لیمو ۴ عدد

فلفل سیاه به میزان لازم

نمک به میزان لازم

طرز تهیه کباب چنجه

اول از هر کاری گوشت را برش می زنیم و به قطعات کوچک تبدیل می کنیم. پس از اینکه چنجه ها را آماده کردیم آنها را در یک ظرف مناسب می ریزیم تا طعم دارشان کنیم.

پیاز ها را ب رنده ریز رنده می کنیم و آبشان را به ظرف گوشت اضافه می کنیم. در ادامه ماست را و آب لیموها را به همراه روغن زیتون و کمی نمک و فلفل سیاه به ک.اد اضافه می کنیم.

حالا با دست گوشت ها را زیر و رو می کنیم تا کاملا به مواد آغشته شوند ، سپس درب ظرف را می گذاریم و آنرا برای مدت چند ساعت در یخچال قرار می دهیم تا گوشت ها طعم بگیرند.

پس از گذشت این مدت گوشت را با دقت سیخ می کنیم و پس از سیخ کردن کمی با پشت کارد روی گوشت ها می زنیم تا تخت شوند.

سپس کباب ها روی ذغال اماده می کنیم و پس از اینکه اماده شدن به همراه نان یا برنج سرو می کنیم. در کنار کباب چنجه فلفل و گوجه کبابی فراموش نشود.


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ منصوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]